13.11.16

POWRÓT???

Hej!
Dziś jest ten dzień, kiedy naszło mnie, żeby zajrzeć na mojego bloga, speawdzić co się tu dzieje. Nie ukrywam, że jestem tu po to, żeby przypomnieć sobie o czym pisałam...
Jest mi potwornie wstyd za to, że tak długo mnie tu nie było, a obiecałam Wam że w wakacje pojawi się nowy rozdział.
Przepraszam.
Nie wiem czy ktoś to przeczyta, ale chciałam Was zapytać czy ktokolwiek byłby zainteresowany dalszym ciągiem historii Sophie i Justina? Tak naprawdę byłoby to ostatnie kilka rozdziałów, ale nie ukrywam, że bardzo chciałabym skończyć tą historię, jednak nie wiem czy jest sens publikowania rozdziałów.
Więc moją prośba jest taka, że jeśli to czytasz i chciałabyś poznać zakończenie opowiadania, zostaw choćby krótki komentarz, będzie mi bardzo miło.
Dziękuję.
I jeszcze raz przepraszam :)

9 komentarzy:

  1. Ja wciąż czekam na twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku czekałam tyle czasu na kolejny rozdział, błagam dokończ ta historie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za, aż się ucieszyłam i myślałam że to rozdział </3 Życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że bardzo chciałabym czytać ciąg dalszy tej historii. Wchodziłam na swój profil co tydzień, by zobaczyć czy czegoś nie dodałaś i proszę, w końcu jesteś! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. WCIĄŻ CZEKAM, I PROSZĘ DOKOŃCZ TO <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana dalszym losem głównych bohaterów.😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaa! 100%!! Tylko proszę informuj mnie na tt o nowych rozdziałach xD
    Ciesze się kochanie ze wracasz też o tym myślę :*
    @ilove_90s

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate