28.3.14

Heroes





SOPHIE
Kiedyś moje marzenia wyglądały zupełnie inaczej i wiązałam je z kimś zupełnie innym. Nie miałam jednak na to wpływu, to wszystko stało się nagle. Nie powinnam tego rozpamiętywać, ale to przychodzi samo, niezależnie ode mnie. Mimo złamanego serca. wciąż kochałam, choć już dawno nie powinnam.


JUSTIN
Jeden błąd, jedna zła decyzja i zaprzepaściłem szansę na szczęśliwe życie u boku dziewczyny, która była spełnieniem moich marzeń. Wtedy nie widziałem innego wyjścia, musiałem tak postąpić, a teraz nie wyobrażałem sobie innego życia, pomimo tego, że nadal tęsknię. Te wspomnienia wciąż we mnie są, nie tak łatwo się ich pozbyć. Jednak nawet gdybym chciał to zmienić, chciałbym ją odzyskać, ale minęło już zbyt dużo czasu.

JASON
Bycie z kimś, kogo się kocha jest uczuciem, którego nie się opisać słowami. Jednak bycie z kimś kogo się kocha, a ta osoba nie odwzajemnia tego uczucia jest czymś zupełnie innym. To strasznie rani, jednak wiem, że ona mnie kocha, na swój sposób, ale kocha. I choć chciałbym, żeby było nieco inaczej, nie mogłem nic zrobić.

EMILY
Mój tatuś jest bardzo kochany i wiem, że jestem dla niego najważniejsza. Chciałabym, żeby więcej się uśmiechał. I chciałabym, żeby było tak, jak kiedyś.

 

CONOR    
Patrzenie na cierpienie bliskiej osoby nigdy nie jest przyjemne. Ona była taka krucha, powinienem był ją chronić, ale nie dałem rady. Czułem się winny, że na to wszystko pozwoliłem, ale człowiek jest nikim, jest słabą istotą wobec tak silnego uczucia jakim jest miłość. 

ALISON [*]

9 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)
    marzwalczikochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mogę się doczekać chociaż zapowiada się na jakieś tragedie w życiu bohaterów.. zaciekawiła mnie postać Alison która jest już martwa. Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam :) @maja378 informuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! zapowiada się interesująco <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę :o bardziej mnie zaciekawilo, będę czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ; *** LASKA KOCHAM CIE :) CZEKAM NA PIERWSZY ROZDZIAL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. asdfghjk zapowiada się ciekawie <3 - @thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się zapowiada...Na pewno będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate