7.12.14

Przepraszam

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, gdyż dawnonie pojawił się żaden rozdział, za co bardzo, ale to bardzo Was przepraszam.
Ostatnio mam trochę na głowie i nie mam możliwości, żeby cokolwiek napisać czy opublikować. Jestem na siebie zła, że Was zawiodłam. Zastanawiam się teraz nad zawieszeniem bloga na jakiś czas, ale wiedzcie, że bardzo nie chcę tego robić.
Mam nadzieję, że jak kiedyś wrócę to choć kilka osób będzie tu na mnie czekać. 
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam. 
Jeśli macie jakieś pytania do mnie dotyczące mojego życia, moich opowiadań to zapraszam na mojego aska: ask.fm/katybelieber06

9 komentarzy:

  1. będe czekać, bo warto, to opowiadanie jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zostawię Cię, będę czekać:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede czekac!:) nie zawiodlas ;) -o.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę czekać, jeśli potrzebujesz czasu, nie przejmuj się :* Jestem z tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy :* ~ Mrs.Bieber

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Ciężko sprecyzować. Kiedyś na pewno wrócę, o ile będę miała do kogo wrócić. Jak na razie mam dużo na głowie i nie mam ani czasu, ani siły, ani weny na to, żeby wrócić. Przepraszam, że tak długo to trwa. Proszę o zrozumienie. :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate