7.5.15

WRACAM NA BLOGA!

Witajcie Kochani! 
Dawno mnie tu nie było, ale postanowiłam wrócić, nie mogę zostawić tego opowiadania, bo strasznie bym chciała, żebyście poznali zakończenie. Nie wiem tylko czy mam jeszcze do do kogo wracać, nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda. Nie wiem czy jest jakikolwiek sens publikowania kolejnych rozdziałów. Pewnie już nawet nie pamiętacie o czym pisałam. Moźe stworzę jakiś filmik, przedstawiający dotychczasowe przygody Sophie i Justina albo po prostu stworzę streszczenie.
Mam nadzieję, że napiszecie w komentarzach czy nadal ze mną jesteście. Postaram się, żeby informacja o moim powrocie dotarła do wszystkich, których kiedyś informowałam o nowych rozdziałach. :) 

10 komentarzy:

  1. Jestem i nadal na ciebie czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej kochana !! 💖😍😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo juz się nie moge doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM EBZKSJEBNSJWHSBA
    OMFG NIE WIESZ JAK SIĘ CIESZĘ, ŻE WRACASZ ❤️
    Najlepiej, jakbyś po prostu napisała streszczenie o tym, co było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tutaj nadal i czekam ! Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam jak zobaczyłam nowy wpis ! <3 Czekam za rozdziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaaaaj! <3

    @biebsovatox

    OdpowiedzUsuń
  7. taak, doczekałam się!! super, że będziesz dalej pisać i byłoby fajnie obejrzeć taki filmik, czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. JUPI! NIE MOGE SIE DKCZKEAC!
    I tak.. Zrob streszczenie. To dobry pomysl! Jej ajm hepi! :D -om

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg juz nie moge sie doczekac mowego rozdzialu.
    Oczywiscie ze zaglądałam <3

    @aga_belieber

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate