31.12.12

Prolog



            Każdy człowiek ma w życiu chwile zwątpienia. Czy decyzja, którą podjęliśmy jest właściwa? Czy nie skrzywdzimy ludzi, których kochamy, pomimo tego, że chcemy dla nich jak najlepiej? To dziwne i męczące uczucie zastanawiać się nad każdym ruchem. Jednak czasami, żeby nikogo nie skrzywdzić, trzeba pomyśleć kilka razy zanim się coś zrobi czy powie.
            Każdy człowiek popełnia błędy. Każdy człowiek zasługuje na drugą szansę, a czasami nawet na trzecią. Nikt nie jest nieomylny, bo jesteśmy tylko ludźmi. Każdy człowiek popełnia błędy i czasami krzywdzimy innych ludzi i jeśli tak się dzieje, powinniśmy  umieć się do tego przyznać, a ci inni ludzie powinni umieć nam przebaczyć. Lecz nie zawsze potrafimy i nie zawsze chcemy wybaczać. Nawet po tych trudnych przeżyciach, gdy ktoś nas skrzywdzi, powinniśmy potrafić wybaczyć, żeby potem móc spojrzeć w swoje odbicie w lustrze i nie czuć pogardy, litości czy żalu do samego siebie.

*

            Marzyła, żeby wyrwać się z tego całego bagna, marzyła, żeby uciec. Pomimo tego, że się bała, to nareszcie jej się to udało, poczuła, że nareszcie może oddychać pełną piersią i nie martwić się o to, że może stać się coś nieprzewidywalnego. Wiedziała, że dopóki on jej nie znajdzie, to będzie bezpieczna.
            Zaczęła swoje życie od nowa, nie liczyła na to, że będzie żyć w pełni normalnie, bo wiedziała, że to nierealne, jednak miała nadzieję, nadzieję, która nie pozwalała jej się poddać, walczyła do samego końca. Nie spodziewała się, że spotka na swojej drodze kogoś, kto jej pomoże i tym samym zaopiekuje się nią. Nie wierzyła, że kiedykolwiek spotka ją coś dobrego. Było w tym trochę racji, bo za to szczęście musiała słono zapłacić.
            Brunetka siedziała przy chłopaku, który zmienił jej życie i wspominała te czasy, kiedy byli blisko siebie, kiedy jej pomagał, kiedy ją wspierał i nie pozwalał jej się poddać. Siedziała przy nim, podczas gdy on leżał na szpitalnym łóżku, niczego nieświadomy. Dziewczyna obawiała się najgorszego, że gdy szatyn się obudzi, nie będzie niczego pamiętać.
            Przychodziła do niego codziennie, ale tylko wtedy, gdy nikogo przy nim nie było. Cała jego rodzina uważała, że to przez nią, że to ona zniszczyła mu życie. Wiedziała, że oboje są z dwóch różnych światów i wiedziała, że nie wyjdzie im razem, ale go kochała i nie mogła tak po prostu przestać, nie mogła...
            To dzięki niemu potrafiła żyć i cieszyć się z każdego dnia. Nie mogła go tak po prostu stracić, to by ją zabiło. Bo to dzięki niemu udało jej się otrzymać choć namiastkę prawdziwego i szczęśliwego życia, udało jej się choć na moment zapomnieć o przeszłości i o tym, co już nigdy miało nie wrócić.
            Bała się tylko jednego, że po tym wszystkim, on nie będzie potrafił jej przebaczyć, bała się, że już nigdy nie będzie mogła spojrzeć mu w oczy, bo zobaczy w nich żal i złość. Bała się, że on nie będzie mógł jej wybaczyć tak samo, jak ona nie potrafiła tego zrobić, bo ktoś ją bardzo skrzywdził, ktoś bardzo jej bliski, ktoś, kogo powinna kochać, a ten ktoś powinien to odwzajemniać...
            Jednak nic nie było tak straszne jak to, że dziewczyna nie potrafiła przebaczyć sama sobie, choć to, co się wydarzyło nie było jej winą...

~~~
No to mamy prolog, cieszę się, że udało mi się go dodac jeszcze w starym roku, miałam problemy z komputerem i nie wiedziałam czy się wyrobię, ale na szczęście mi się udało, dlatego mogę Wam złożyc życzenia. Szczęśliwego Nowego Roku, dużo miłości, radości, spełnienia marzeń i powodzenia w życiu!
Jak wam się podoba rozpoczęcie tej historii?

15 komentarzy:

  1. Jejku, zapowiada się cudownie, naprawdę. Czekam na pierwszy rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. @LittleSusannx331 grudnia 2012 16:16

    Aww, Świetny : D . Szczęśliwego Nowego Roku ! I Dużo Weny ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sie zaczyna czekam na nn!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ! zapowiada się świetna historia ! z resztą jak zawsze .
    : ) do tego opawiadania pasuje mi piosenka ( oczywiście ) Justina - Fall . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. intrygujące ;p .. nie mogę się doczekać rozdziałów ;> no i szczęśliwego nowego roku :* .. ~brutal girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie wiele rozumiem o jakim chłopaku tu mowa, ale może dlatego iż jestem po sylwestrze i za bardzo nie ogarniam :D Ogólnie mówiąc też chciałam napisać takie opowiadanie, ale uh, ukradłaś mi pomysł ;p Zapowiada się świetnie, oczywiście mnie informuj na elsedream.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze pomyliłam sobie blogi z wrong-feelings :D Jak mówiłam, byłam po sylwestrze i nie za bardzo ogarniałam. Miałam pomysł taki jak na twoim drugim blogu a nie tym i już wiem o co chodzi w prologu. Przepraszam za pomyłkę :)

      Usuń
  7. Zapowiada się ciekawa i na pewno smutna oraz pełna bólu historia. Nie będzie tu zwykłej sielanki, która jest w większości opowiadań, tylko opis tych prawdziwych problemów i przeciwności losu. Podoba mi się to. Nie mogę doczekać się, gdy wstawisz 1 rozdział. Będzie mnie informować o nowych rozdziałach? ;)
    Zapraszam do siebie. :)
    Pozdrawiam :*
    www.otchlan-czasu.blogspot.com - mam nadzieję, że zajrzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super prolog. i znów nie wiem co mam napisać, zarąbiście. po prostu super :* / dance-of-love

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się interesująco. Z tematyką trafiłaś w dziesiątkę - to właśnie takie opowiadania lubię najbardziej, sama takowe tworzę. Opowiadają o realnych problemach i często przez swoją problematykę i sposób, w jaki pisze autor, uświadamiają czytelnikom wiele ważnych rzeczy, które nie każdy bierze pod uwagę.
    Piszesz bardzo lekko i naprawdę miło czyta się to, co tutaj opublikowałaś.
    Czy mogłabym być informowana o nowych rozdziałach? jeśli tak, proszę o kontakt na gg (28983763) :)
    scars-future.blogspot.com --> liczę również na szczerą opinię z Twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczyna się super <3 pięknie napisane, dobry pomysł na historię, która bardzo wciąga. co ty mówisz, że ja fajnie piszę, jestem nikim w porównaniu do ciebie :) informuj mnie. / @swaggiepassie

    OdpowiedzUsuń
  11. matko jakie super rozpoczęcie ! *.* czekam na kolejny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Nie wiem co mogłabym więcej powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate