25.12.12

OPOWIADANIE 3: Bohaterowie


SHAYLON JOHNSON [18]


„Wydawało mi się, że gorzej już być nie może, no właśnie, wydawało mi się, teraz to zrozumiałam. Jednak to On udowodnił mi, że wszystko, co sprawia Ci ból, w następstwie czyni Cię silniejszym i że w życiu czasami wiara w siebie i we własną intuicję to jedyne, na czym możemy polegać.”



JUSTIN BIEBER [18]

„Jeśli Ją kocham, to powinienem pozwolić Jej odejść, prawda? A jeśli Ona kocha mnie, to wróci i znów będziemy razem, tak? I jeśli Ją naprawdę kocham, to nawet utrata pamięci tego nie zmieni? Może jestem naiwny, ale w to wierzę...”

KEVIN JOHNSON [13]

„Gdyby nie moja siostra, nie wiem, co by się wydarzyło, nie wiem, co by było, gdyby Ona się nami nie zaopiekowała i choć wiem, że nie zawsze to doceniam i okazuję, to kocham Ją."  

MAX JOHNSON [5]

„Ona jest dla mnie kimś więcej niż siostrą. Tylko Ona nas kocha i tylko Jej na nas zależy. Ja też Ją kocham, bardzo kocham i fajnie, że Ją mam.”

JAZMYN BIEBER [5]

„Kocham mojego starszego brata. Nie lubię, kiedy jest smutny, bo wtedy się nie uśmiecha, a kiedy On się nie uśmiecha, to mi też robi się smutno.”

ALISSA GOLD [18]

„Kochałam Go, na swój sposób, ale kochałam. Może nie okazywałam tego tak, jak trzeba, ale to nie zmienia faktu, że kochałam Go, najmocniej na świecie. Nadal go kocham.”

DAVID TOMSON [18]

„Kochałem Ją i oczekiwałem tego samego w zamian, jednak wszystko wyglądało zupełnie inaczej niż to sobie wyobrażałem. Mimo wszystko nic nie zmieni moich uczuć do Niej, bo kochałem Ją, kocham i już zawsze będę kochał.”


7 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba. Czekam na więcej ! :D
    Pozdrawiam ; *
    Olla.
    http://justinstories.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne przedstawienie bohaterów ;D informuj mnie / dance-of-love

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe opowiadanie ! *.* Jaram się

    OdpowiedzUsuń
  4. oh bohaterowie robią już wrażenie <3 czekam na prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że tematyka o rodzeństwie... Chyba wiesz czemu mi się to podoba? Czekam na prolog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś mnie informować przez twittera ? @LittleSusannx3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bohaterowie mnie zauroczyli- czekam na prolog :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate