5.4.14

Prologue



"On jej nie zauważał, kiedy ona go pokochała. Gdy on zrozumiał, co do niej czuje, ona chciała zapomnieć o jego istnieniu."
 
Wspomnienia są czymś, co zostaje w nas, kiedy bliska nam osoba odchodzi, zostawia nas, umiera... Wspomnienia są po to, żeby wrócić myślami do tego, co było kiedyś, do tego, co możliwe, że już nigdy nie będzie takie jak kiedyś... Wspomnienia to cząstka nas, to rzecz, której nikt nam nie może zabrać, zachowujemy je w sobie. Wspomnienia żyją w naszej głowie. Potrafimy zapomnieć o błahych rzeczach, ale o rzeczach, których nie chcemy pamiętać, nie możemy zapomnieć. Wspomnienia drzemią w naszych głowach w nieświadomości, do czasu aż ktoś je zbudzi. Wspomnienia ożywają wypełniając nasz umysł obrazami przeszłości. 
 Czas faktycznie może wymazać z naszej pamięci pewne zdarzenia, jednak gdy utrwalamy je w sobie, one wciąż żyją. Nie powinno się zapominać o przeszłości, nawet jeśli była zła. Każdy w życiu popełnia błędy i każdy zrobił rzecz, o której pragnie zapomnieć. Przeszłość jest cząstką naszego życia i kiedyś również była przyszłością czy teraźniejszością. Nie warto zastanawiać się nad tym co było, czasami trzeba po prostu pójść dalej. Przeszłość nas ukształtowała. I nawet jeśli była zła, to sprawiła, że w tym momencie jesteśmy tu, gdzie jesteśmy.
Wspomnienia naprawdę mają moc, wystarczy w nią uwierzyć. Bo najważniejsze jest, żeby istniało gdzieś w nas to, czym się żyło, żeby nie zapomnieć o przeszłości, bo kiedyś przeszłość może nam pomóc w teraźniejszości, może nam pomóc zrozumieć i naprawić błędy, przebaczyć i żyć dalej wciąż tworząc historię...

~~~~*~~~~
No więc mamy prolog nowego opowiadania, na razie jeszcze nic nie jest jasne, ale pierwszy rozdział może Was trochę naprowadzi na trop. Zresztą już same zwiastuny powinny Wam coś powiedziec :)
Mam nadzieję, że prolog Wam się podoba, bo mi osobiście całe opowiadanie się tak podoba, że już nie mogę się doczekac Waszych opinii pod rozdziałami. 
Jeśli macie jakieś pytania odnoście opowiadania, albo jeśli chcecie się czegoś dowiedziec na mój temat,  to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/katybelieber06
Jeśli ktoś chce byc informowany o nowych rozdziałach, to zostawcie na siebie namiar w komentarzu :)
Pozdrawiam i do następnego :)

18 komentarzy:

  1. wooooooow jak tajemniczo ! czekam na rozwiniecie fabuły :* mojego aska chyba masz :) pozdrawiam, do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog kochana <3. To opowiadanie będzie hitem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kocham to opowiadanie ! *.* Chciałabym być informowana o nowych rozdziałach @98AmericanDream (: (:

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG już mi się podoba. Będę na pewno czytać. Prolog boski *-*
    Czekam na rozdział <3 @natalusia99
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału <3 - @thisswaggirl_JB

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten prolog i te zwiastuny są takie ciekawe nie mogę się doczekać już tej akcji :) - @daruux3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nic nie wiem :) zaczyna sie z wielką klasą. Czekam na 1.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prolog *__*, świetnie sie zapowiada .. kocham twoje wszystkie opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się zapowiada :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko oglądnęłam zwiastuny i już nie mogę się doczekać :) Zapowiada się zajebiście < 333 Ja już chce 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwiastun jak i prolog bardzo mnie zaciekawiły. czkekam na rozdizał ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejkuuuu, kocham twoje opowiadania, czekam na 1 :)

    http://tattooed-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! :*
    Przepraszam, że przychodzę z opóźnieniem, ale to dlatego, że nie wchodzę w ogóle na gadu i nie przeczytałam powiadomienia od Ciebie. :( Dzisiaj tak sama z siebie weszłam i o! Jest prolog. Więc od razu mam prośbę. Możesz mnie teraz informować o nowych rozdziałach na moim blogu? (www.otchlan-czasu.blogspot.com) Byłabym bardzo wdzięczna; to by mi bardzo ułatwiło czytanie. ;)
    Prolog jest krotki i mało mówi o opowiadaniu, jednak zawiera mądrą sentencję, które ja u Ciebie bardzo lubię. :) co do tej przeszłości, to nie zgodzę się z Tobą w 100%. Owszem, czasami warto pamiętać o tym co było, jednak w większości przypadków ludzie wolą zapomnieć, bo wtedy żyje im się lepiej. Tak więc, to zależy od sytuacji, w której znajduje się człowiek. ;) Więc może z tego wynikać, że bohaterowie tego opowiadania powinni pamiętać o przeszłości. Może chodzi o ich miłość? Wnioskuję z zwiastunu. ;)
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Skoro Ty tak bardzo lubisz to opowiadanie, to jak ja je będę lubić! Robisz mi apetytu. :D
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie dokońca zgadzam się , tym, że trzeba pamiętać o przeszłości, ale chodziło mi żeby napisać ten prolog w kontekście opowiadania i przeszłości bohaterów. :)

      Usuń
  15. Zapowiada się ciekawie ;)
    marzwalczikochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahgdhgfhdf cudnee! chcę rozdział *.* @HugForBiebs

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie
    się zapowiada, chociaż prawie nic nie zdradza :p mogłabyś mnie
    informować o nowych rozdziałach ? @For3v3rBelieber Dziękuje, i czekam na
    rozdział 1 :D
    Zapraszam również do mnie : aslongasyouloveme-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Translate